søndag den 17. august 2014

Buzzador

Jeg er blevet testperson for Buzzador . Konceptet går ud på at man gratis tester forskellige produkter og laver nogle mellem og slutrapporter om hvad man synes om produktet man tester . Jeg blev udvalgt til at teste Vanish , hvilket er perfekt med en lille bebs i huset . Jeg bruger normalt ikke Vanish , så det var rart at kunne få lov til at teste .
Når man er tester for Buzzador får man også vareprøver (billedet til højre) som man kan dele ud til sine venner/familie :) Hvis du har interesse i at blive Buzzador , så skriv til mig :)

Her et par billeder af testkluden som jeg modtog med produkterne og en hagesmæk som jeg ikke havde kunne få ren for sveskemos efter første vask . På testkluden var der sveskemos, makral i tomat , syltetøj, sovsekulør, chokolade og kaffe .

Her ses før og efterbillederne . På hagesmækken har jeg brugt den flydende Vanish og på testkluden pulveret som jeg har opløst med vand og har gnedet pletterne med inden vask .

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke rigtig få opløst pulveret. Blander med vand i doseringsskeen, og rører, rører og rører, men alligevel er der meget uopløst pulver i bunden. Så synes jeg det bliver for "besværligt" i forhold til at bruge flydende opvaskemiddel som pletfjerner..hvad er din oplevelse?

    SvarSlet
  2. Hej Trine . Jeg tror ikke det er meningen at al pulveret skal opløses . Jeg synes klart også at det er besværligt at bruge det på den måde . Så hvis jeg har en plet bruger jeg deres pletfjerner og hvis der er mange pletter putter jeg det sammen med mit vaskepulver i doseringsskuffen :)

    SvarSlet