fredag den 5. september 2014

Lækkerier

Havde set/hørt godt flere steder om "Questbar" . Var i Helsam for at købe dem og glædede mig til en vild oplevelse . Desværre synes jeg ikke oplevelsen var som jeg havde regnet med og er ret skuffet over dem . Prøvede at bage dem i ovnen i dag , i håb om at det var bedre , men desværre . 
Men det går nok , de var også frygtelig dyre (27 kr. pr stk!!!!) . Så bliver jeg ikke fattig af det :P

Til gengæld fik jeg succes med en opskrift jeg havde fundet på Instagram den anden dag :)
En sund chokolade-banan shake :)
Opskriften:
2 dl mælk
1 spsk kakaopulver
2 frosne bananer (frosset ned i skiver)
evt ½ spsk honning eller dadelsirup

Alt sammen i blenderen og vupti - en super lækker og mættende shake !
Næste gang vil jeg prøve at bruge stevia som sødemiddel og i stedet kun bruge 1½ banan :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar