mandag den 15. juli 2013

24 år

Fylder hele 24 år i dag . Puh synes tiden går al , al for stærkt :) Har brugt dagen på at skrive eksamens opgave , og her til aften kom mine forældre og søskende forbi :) 
Her er lige en lille kavalkade af billeder , af mig i løbet af årene som er gået :)


Jeg har fået nogle rigtig gode gaver i dag ! En Marguerit halskæde af Casper , en køkkenvægt af brormand , et gavekort til Click af søster , sandaler (som er på vej med posten til mig) og lysfakler af mor og far <3 Tak for alle de fine gaver <3 Der udover har jeg fået en masse lykønskninger , hvilket også luner <3

2 kommentarer:

  1. dU HAR ALTID VÆRET EN RIGTIG DEJLIG PIGE..EN RIGTIG HUMØR SPREDER, OG DU FORTJENER DET BEDSTE..KNUS

    SvarSlet
  2. Jeanette Nielsen16. juli 2013 kl. 10.56

    Stort tillykke med dagen søde Michelle, dejligt at kunne følge med :)

    SvarSlet