fredag den 19. juli 2013

Fredag

Fik i går sat vipper på og fik farvet bryn . ELSKER mine vipper ! Man står op om morgenen og skal ikke til at ligge den helt store makeup ! Har længe prøvet og øvet mig i at tegne mine øjenbryn op , da jeg godt kunne tænke mig at de var lidt mere markeret . Det fik jeg så fikset , ved at få dem farvet , så behøver ikke det fis mere :) SKØNNO ! Er spændt på hvor længe vipperne holder :) Men de skulle gerne holde en månedes tid :)

Jeg skriver eksamens opgave for tiden . Det hænger mig ud af halsen , men det skal jo gøres . Nu er jeg nået så langt med den første rapport , at det kommer til at knibe med at holde sig inden for max anslag :P Typisk mig ! Jeg roder som en sindssyg på vores lille kontor , men det er hvad der hører med , til at skrive opgave :) Skulle meget gerne blive færdig med den første rapport i dag . Så har jeg "kun" en tilbage ...

Imens jeg skriver opgave , hører jeg musik , det er sådan jeg koncentrerer mig bedst , selvom det kan lyde mærkeligt .. Her er lidt af det jeg hører :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar