onsdag den 16. juli 2014

Helt oppe og køre

Da jeg har fået en symaskine i fødselsdagsgave (ja meget voksent!) skal jeg i gang med nogle projekter . Håber at lillemanden snart lærer , at sove i flere timer i træk i løbet af dagen , så jeg får mere tid til sådanne noget :) Han begynder snart på at skal have mos og vælling , så mon ikke det hjælper lidt (krydser fingre) !
Har i længere tid fuldt LaRaLil som er blogger , men ikke noget jeg har gået særlig meget op i . Var på hendes blog her til aften , da jeg fandt nogle mønstre til hagesmækker som er mit første projekt . Hun ligger vejledninger ind på hendes blog og det virker nemt sådan som hun skriver og forklarer tingene . Det giver mig mod på at lave alt muligt , selvom jeg ikke har noget forstand på det :D
Her er link til hendes blog : http://laralil.blogspot.dk/

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar