lørdag den 12. juli 2014

Lang tid siden

Har ikke været særlig meget på bloggen her på det sidste . Synes hele tiden der er meget at se til og det har været en lidt frustrerende tid her på det sidste . Amningen gik til sidst helt i vasken , da jeg ikke producerede nok mælk . Tænkte til at starte med at det var en periode , hvor jeg skulle til at producere mere mælk , så gav det tid . Efter tre uger og situationen var status quo snakkede jeg med sundhedsplejersken som bakkede mig op , i forhold til min tanke om , at han ikke blev mæt nok af den mængde mælk jeg havde tilbage . Efter at han er blevet 100% flaskebarn er han blevet så meget mere glad og sover bedre ! Det var en svær beslutning at tage , men er i sidste ende glad for valget . 
Han vokser med lynets hast . I dag fik jeg ryddet ud i tøjet , da han ikke længere kan passe str. 62 .

Jeg er begyndt at køre princippet fra bogen der hedder "godnat og sov godt" . Har ikke læst bogen helt færdigt endnu , men princippet er at man skal lære ens barn at kunne blive lagt til at sove alene og falde i søvn alene . Det har ikke været den store kamp , men i enkelte situationer må jeg give op og vugge ham lidt på armen inden han bliver lagt .
I forbindelse med at jeg skulle stoppe med at amme , troede jeg til at starte med at jeg kunne gøre det naturligt . Måtte hurtigt indse at det ikke var muligt . Fik ordineret nogle amme-stop-piller som hjalp på tredje dagen . Havde godt nok ondt og fyldte bryster og måtte pumpe ud en del gange , men nu er det heldigvis overstået .
Fandt disse fede sko i Intersport :) Sådan nogle må han eje en dag :)

Jeg fik endelig tid i dag til at ordne mine negle :) Det er alt for længe siden ! Elsker at have fine negle . Valgte en af de nye lakker jeg fik hjem den anden dag . Elsker uv-lak som holder i flere uger !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar