torsdag den 25. oktober 2012

Back again !

Ja det er frygtelig længe siden jeg har haft skrevet ! Det er også noget værre rod ! Årsagen er at jeg har haft vildt travlt i mit lille hoved med den eksamen jeg skulle op til ! Men nu er det heldigvis overstået , for en periode ! Jeg har slet ikke været mig selv her på det sidste .. Har glemt aftaler , haft dårlig hukommelse og har ikke haft overskud til særlig meget ! Overskuddet er begyndt at vende så småt tilbage , hvilket er super dejligt . Det er helt mærkeligt , at man slet ikke har været sig selv for en periode !
I dag har jeg haft overskud til at tage på photo shoot ! Det var en skøn oplevelse ! Min søster var statist , og hun gjorde det super godt ! Nu skal jeg i gang med redigerings arbejdet ! Billederne vil komme til at ligge på: michellevinston.blogspot.dk
Håber snart at der kommer nogle foto-jobs (: Men indtil da , må jeg jo bare øve mig og blive endnu bedre !
Her er lidt billeder som jeg "kom til" at tage da vi var på photo shoot :)

God aften til jer alle ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar