fredag den 5. oktober 2012

En skøn gave

Jeg har i dag været på arbejde et par timer i vuggestuen ! Hvor er det bare et skønt job af have ! Føler mig så heldig , at være vikar sådan et godt sted ! Og så alle de skønne børn , som mit hjerte banker for !! Så dagen startede super godt ! 
Den blev kun endnu bedre da jeg senere på dagen fik en flot gave af Casper: et Marguerit armbånd ! Er jo en Marguerit-LOVER <3 Selve marguerit blomster er på begge sider , så når armbåndet "vendes om" er der også en blomst ! Det skulle være noget nyt , da der førhen kun var blomst på den ene side . Synes bare det er sådan en fin gave at have fået <3 Føler mig rigtig forkælet , af verdens bedste kæreste <3


Her er et par sko fra samlingen . De har snart udtjent deres , men nænner næsten ikke at smide dem ud . De er købt for nogle år tilbage i København . Jeg kan huske at jeg kun tog til København , for at købe disse sko . Traskede længe rundt derinde , for at finde en lille butik i en ødet gade, som lå i en kælder . Men fik hvad jeg kom efter ! :) Mærke er Sugar , og kan ikke købes særlig mange steder i landet . De laver de fedeste sko ! Når disse virkelig ikke kan mere , må jeg se om jeg kan anskaffe mig nogle nye , måske i et nyt design !


Jeg lovede den anden dag at ligge et billede op af det hjerte jeg købte på loppemarked, når det var tændt imens det er mørkt . Her er det så (: Synes det giver en rigtig dejlig stemning , da lyset reflekterer bag på væggen !

Jeg ser frem til en tiltrængt weekend , efter en lang uge med eksamens skrivning ! Heldigvis er der kun en uge tilbage , og vi er ved at være færdige med at skrive den !
God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar