tirsdag den 2. oktober 2012

En god dag !

Jeg har i dag været på arbejde på det Bo&Naboskab jeg er vikar hos . Dagen startede TIDLIGT ; 05:30 . Og så alligevel ikke . Der ringede mit vækkeur , men stod jeg op ? Nej .. Sov over mig , heldigvis kun et kvarker , men det kunne virkelig have gået galt ! :) Efter jeg havde fri tog jeg hjem for at skrive på vores eksamens opgave . Fik en opringning fra en af pigerne fra min studiegruppe , som gjorde dagen så meget bedre ! Da Casper kom hjem lavede vi aftensmad og ja nu sidder jeg her igen foran skærmen og skriver opgave ! Glæder mig sådan til at blive færdig med den så man kan få et liv igen !

Her er lige et par sko fra samlingen . Skoene er fra Bianco . Det er i hvert fald over et år siden jeg fik dem . Et par søde sko , som passer til det meste !

Jeg vil skrive videre .. I må have en god aften !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar