søndag den 10. marts 2013

Nostalgi

Kom til at kigge nogle af mine gamle billeder igennem , og det vakte en masse gode minder ! I forbindelse med , at jeg er i praktik i en SFO , skal vi afholde en hyggeaften , med børnene i sfo'en . Der blev sendt information ud til børnene og deres forældre , om hvad der skal ske denne aften: Michelle skal spise flødeboller . Det fik mig til at tænke på , at vi på en svømme-træningslejr i 2003 , afholdte flødebolle-ræs :) Det var mig og en anden fra mit svømmehold , som skulle stå for afholdelsen af flødebolleræset  . Inden ræset , opførte vi et skuespil/show , udklædt som Henning og Bjarne fra tv-serien "Livet er fedt" . Gode minder og gode tider ! Er bare så glad for , at jeg blev konkurrence svømmer og dermed har fået mange minder for livet !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar