søndag den 10. marts 2013

Tid til forandring

Jeg trængte til at der skulle ske noget nyt med mit hår . Jeg har i tidens løb haft mange forskellige og anderledes hårfarver . Jeg kunne desværre ikke finde nogle billeder hvor jeg havde lilla hår , men det har jeg b.la. også haft . Her er et lille udklip af nogle af de hårfarver jeg har haft :

Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har haft farvet mit hår ! Fik endelig taget mig sammen til at gå til frisøren og lave en aftale . Hader det med at der kommer udgroninger , så ville bare have lidt spil i håret ved at farve den ene etage af mit hår i to farver .

I forbindelse med frisørbesøget fik jeg købt nogle lækre hårprodukter med hjem . Glæder mig til at pleje mit hår , mere end jeg har haft gjort før ! Håber på en god effekt ! Fik også lige købt lidt påskeblomster ! Trænger sådan til nogle flotte farver i dette kedelige og blæsende vejr ! Vil have FORÅR NUUU !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar