onsdag den 27. marts 2013

YES!

SÅ fik jeg endeligt taget mig sammen til at lave den årlige fotobog . Til jer der ikke ved det , så designer jeg hvert år en fotobog med billeder af det forgangne år (denne gang 2012) . Det gør jeg på www.photobox.dk som er en nem og troværdig side ! Dette er min femte bog jeg bestiller derinde fra ! 
Jeg har designet en spiral fotobog med 30 sider i , frit antal billeder og tekst til 149 kr. Det er en stor opgave at designe en hel bog , og tager mange timer , men det er bare så fedt at kunne tage frem og kigge tilbage på hvad der er sket de seneste år ! Nu glæder jeg mig bare til at modtage min bog omkring den 2. april ! :)
Her billeder fra min bestilling i dag :


I forbindelse med at jeg har siddet og lavet denne fotobog , faldt jeg over disse billeder som blev taget sidste år den 22 marts  !! Gad godt at vi også havde så dejligt vejr som vi havde sidste år på denne tid !


1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet