onsdag den 24. april 2013

En lækker dag

Jeg har haft sådan en god dag ! Dagen startede tidligere end normalt for mig , da jeg allerede skulle møde 8.45 . Jeg var til et spændende møde og bagefter havde jeg to timer , hvor jeg ikke skulle lave noget . Jeg valgte at tage en tur ned i byen og kigge lidt rundt . Fandt disse fede solbriller , som jeg bare måtte eje :P Er overraskende glad for dem ! Så nu er der et par mere til samlingen
Vi skulle i dag til Karrebæksminde med SFO'en . Den anden dag var jeg udenfor nogle timer og var blevet solbrændt i ansigtet ! Det er utroligt at solen allerede er så stærk ! Så i dag havde jeg sikret mig , og havde taget solcreme på fra morgenstunden . Alligevel kan jeg godt mærke , at jeg har fået for meget sol i ansigtet ! Det var en lækker tur vi var på og nød at komme lidt ud af huset :) Og hold da op , med guldkorn , børnene kom med , undervejs på turen ! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar