lørdag den 6. april 2013

Lækker lørdag

Sikke en lækker lørdag , det har været indtil videre ! (: Solen stod på terrassen i morges , var derude i kun en top og det føles ikke koldt ! Den bog jeg designede og bestilte den anden dag kom hjem i går ! Den er bare blevet super god ! Formiddagen/middagen har jeg brugt i selskab med Majo , i centret . Vi måtte tage bussen derud , da vores bil var til service . DET var en oplevelse i sig selv . Er ikke så god til det der med busser :D Godt jeg havde Majo til at planlægge det :D Jeg fik rigtig shoppet igennem , selvom det ikke var planen . Men når man endelig finder noget er det om at købe det !
Her er de godter jeg havde med hjem fra centret i dag: Blazer fra H&M, store øreringe fra Gina Tricot og nogle fine sommer stiletter fra TOPS .. Har længe gerne ville have en lidt finere blazer , som kan bruges i forskellige sammenhænge , men jeg er ikke god til at finde sådanne noget . Heldigvis var Majo god til at få mig til at prøve noget forskelligt , og pludselig var jeg helt forelsket i den blazer , som jeg endte med at købe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar