fredag den 14. februar 2014

Mange gode oplevelser

I torsdags lavede min søster de fineste muffins med flot pynt ! Kunne have spist 10 stk. men var fornuftig og holdte mig til at spise en enkelt :D Tror at jeg en dag selv vil prøve at lave dem :)






Skrev for et stykke tid siden herinde , at jeg vild godt kunne tænke mig en Fatboy lampe ud til vores puslebord , da den kører uden strøm og batterier . Og vupti nu står den derude :) Er bare SÅ mega glad for den ! Den kan indstilles til at lyse i 3 forskellige lysstyrker !





I går havde min mor , søster og jeg en sidste tøse-hygge-tur til KBH inden bebs kommer til verden . Vi var næsten kun ankommet til strøjet da vi blev spurgt om vi ville medvirke i aftensshowet på DR1 , og fortælle vores kærlighedshistorie . Jeg takkede hurtigt nej , men min søster var med på den , så tilbød at sidde ved siden af hende i vognen imens de filmede . Til sidst spurgte rapporteren mig om jeg ikke bare ville sende en hilsen til min kæreste og den hoppede jeg med på :) Min mor fik også sendt en hilsen til min far :) 
Man kan se os ved at klikke på linket og gå til de 47.50 minutter ind i udsendelsen:





Vi fik travet godt rundt i KBH og fik set lidt af hvert . Da vi spiste frokost sad Melanie fra "for lækkert til love" lige ved siden af os , så der fik vi os et godt grin :P Hun var lige så dum at høre på i virkeligheden , som på tv :P Jeg fik købt mig en ring og et par solbriller til samlingen :) Vi fik gratis , lækre flødeboller i Magasin og så hvordan man lavede de flotte roser ud af jordbær , så det skal afprøves en dag :) Fik også en gang Churros , som jeg er helt pjattet med . Har seriøst ikke smagt så lækre før (og jeg har smagt MANGE) ! Man kunne selv vælge hvilken slags chokolade man ville have på; lyst, mørkt eller hvid chokolade . Og så fik min softicen i en smart holder på selve indpakningen så den ikke smeltede :) SMART og LÆKKERT :D
Vi havde en super dejlig dag <3





I dag er jeg 35+0 , og der er 5 uger til termin :) Billedet til højre er taget i går hvor jeg var monster træt efter vores KBH tur . Der var det da lækkert at min lille dessert kunne stå på den tykke mave , så jeg ikke skulle anstrenge mig med at holde den :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar