søndag den 23. februar 2014

Update

Nu er der ikke længe til at bebs kan komme til verden ! Jeg er i dag 36+2 . Ugen har budt på vand i fødderne konstant , et ekstra lægebesøg hvor jeg skulle have tjekket blodtrykket (hvilket viste sig at det så fint ud) og en urinprøve med usikkerhed om bakterier som kan stamme fra svangerskabsforgiftning . Skulle gerne få svar på prøven midt på næste uge ..



Det har været endnu en arbejdsweekend for Casper og jeg . Jeg fik malet vores spejl som hænger i gangen , lavet hjemmelavet vindueskarme , og Casper fik klippet persiennerne til :)


Vi fik rykket rundt , så nu er vi kommet sådan forholdsvis på plads i vores nye stue :) Synes det er super hyggeligt med et mindre rum som stue !



Her er billeder fra vores gamle stue , som nu er blevet til spisestue . Jeg fik malet 1½ væg i dag og Casper satte vores spisebord op som har været skilt ad i mange måneder pga. ombygning ! Han malede også vores radiator og nu ser den ud som ny :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar