lørdag den 8. februar 2014

Sådan!

Nyder min barsel på fulde drøn ! Har efterhånden nået en del på min to-do-list over de ting jeg gerne ville nå inden lillemanden kommer til verden :) Fik i denne uge rengjort vores persienner (gør det aldrig igen !!) , afrimet fryser , rengjort køleskab og mikroovn og malet vinduer indvendigt . Nu er der ikke særlig mange punkter tilbage på listen :)






I dag har Casper været i gang med at sætte tapet op og ligge gulv i vores kommende stue . Resultatet er blevet sindssygt godt (hvis jeg selv skulle sige det) , og i morgen skal der sættes lister op og jeg skal have malet den sidste gang derude . Så kan vi derefter begynde at flytte ting derud :)





I går var jeg 34+0 - 6 uger til termin . Bebs sparker stadig godt til derinde og har åbenbart ikke samme sengetid som jeg har :P Kan mærke at jeg hurtig bliver træt , og må tage lidt flere pauser i løbet af dagen . På tirsdag skal vi have taget graviditets billeder , hvilket jeg glæder mig hel vildt til !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar