fredag den 13. juni 2014

Gode oplevelser

ELSKER min sterilisator boks :D Den er virkelig guld værd ! I dag fik legetøjet en tur i den . Noam er begyndt at sutte på mange ting , så nu er det tid til at tage dens slags legetøj i brug :)

I pinsen var vi i svømmehallen for første gang med Noam . Han elsker at være i bad , så var ikke nervøs for at han ikke ville kunne lide det . Vi var i Ringsted svømmehal , da et vennepar med deres pige havde været der før og sagde det var godt i forhold til at have en baby med . Det viste sig at være en svømmehal , hvor alt var gennemtænkt i forhold til at have børn eller babyer med . Der var familieomklædningsrum , baby-ø til omklædning, bad og pusling af babyen , klapvogne til at køre dem rundt indeni svømmehallen , kravlegård i omklædningsrummene til at børnene kunne sidde der imens forældrene bader . Virkelig et lækkert sted ! Der var en sød livredder som var så sød at give instrukser i forhold til hvordan man skulle holde dem i vandet og lave dyk . Virkelig en god oplevelse og Noam nød det ! Jeg har derfor valgt at tilmelde os til babysvømning , fra august . Det glæder jeg mig til at starte til :)
Vi har jo fået en cykelanhænger i dåbsgave af mine forældre . Jeg har selv købt en brugt babyindsats til den , men vi har ingen anelse om hvordan den skal sættes i . Vi prøvede i går , men synes han sidder meget lige op og giver ikke den effekt som jeg havde regnet med . Måske den ikke er sat rigtigt ?
Min bror ordnede i går vores bil . Den blev vokset for nogle måneder siden af ham og denne gang skulle den bare have detailing, og den skinnede helt vildt ! :) I dag er den ude for at få sat solfilm i . Bliver dejligt , så Noam ikke bliver stegt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar