mandag den 23. juni 2014

Hjælp til ammehjerne

Denne (gratis) app er skabt til ammehjerne og til moderen (mig) som godt kan lide at have kontrol med tingene . Ja måske er jeg lidt en kontrolfreak :D
Den hjælper en med at huske på alle de informationer omkring ens baby .. Personligt har jeg svært ved at huske alle detaljerne , da dagene og timerne for det meste flyder sammen :)

Forsiden , hvor man har overblikket over de seneste indtastet data .. Man kan indstille alarm til fx næste gang der skal gives mad .. Ikke noget jeg benytter mig af ..  Man kan også taste andre data ind , som jeg fx har gjort i forbindelse med at han i dag har været i bad ..

Her er en stor oversigt over de forskellige ting . Nu har jeg kun brugt app'en siden i går , men den laver statistik over de indtastede data . 

Synes det er lækkert at man kan holde styr på hvor meget søvn han får :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar