mandag den 21. maj 2012

Årets første (rigtige) sommerdag

Årets første rigtige sommerdag , startede for mig med en tur til lægen , hvor jeg havde fået en akut tid , til at få en injektion pga min pollenallergi . Min søde mor , var så sød at tage med <3 Bagefter var vi ude at tage en gang sol :) Resten af dagen fik jeg til at gå med at male brædder , og nu mangler jeg kun at male de sidste 8 brædder , så er alt malet to gange . Da jeg var færdig for i dag , var jeg smurt ind i maling og man kunne se hvor mine sandaler havde siddet på fødderne :) Billeder følger når projektet er færdigt :) Til aftensmad fik vi flæskesteg i sandwich (ikke særlig sommerligt) og det smagte godt ! Casper tog en lille blunder på hængesofaen imens at jeg gik i gang med at klare praktiske ting i huset . Bella og Fie tog sig en del badeture i løbet af dagen i deres "badekar" - rigtige vandhunde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar