torsdag den 17. maj 2012

Kristi himmelfartsdag

Dagen har været præget af et mærkeligt vejr , som skiftede fra solskin , til stiv kuling , til regnvejr , til solskin , til haglbyger . Det resulterede i , at jeg ikke kunne male brædder til vores kommende hegn . Så jeg håber på godt vejr i morgen (hvilket de indtil videre har lovet) , så jeg kan få malet der ! Da det ikke var til at regne med vejret , fik jeg i stedet gjort det meste af hytten ren , fik ryddet op i vores bonner og samlet nye reoler til kælderen . I går var jeg ude for at plukke blomster i naboens have , og de står stadig i dag lige så fint ! Billedet af min kalender er fra i går , hvor jeg var i skole .. Som man kan se , kedede jeg mig grusomt meget !! Til aften kom mine forældre og søster over til os , for at grille . Det var som altid rigtigt hyggeligt <3 Jeg har for to uger siden købt to dyner som skulle bruges til hundenes hundekurve - de kom op i aftes og fik betræk på . Og som i kan se på billedet elsker de det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar