torsdag den 10. maj 2012

Mini-Muh !

Jeg har haft en af mine mange fridage i dag . Jeg startede med at sove dejligt længe og tog derefter ned for at få trænet lidt . Derefter gik dagen med at hygge med vovserne og med at få læst nogle lektier .. Fie har ligget hele dagen med sin ynglingsbold i munden . Det er en filt bold med en klokke indeni . Vi har købt den for nogle år tilbage i Karrebæksminde , og håber en dag at kunne finde sådan en til , da den er guld værd ! Da Casper kom hjem fra arbejde kørte jeg i Netto . Jeg har i forvejen en stor "forkærlighed" for at handle i Netto , og i dag blev denne "kærlighed" kun større , da jeg opdagede at de er begyndt at sælge Mini-Muh chokolader !!Denne chokolade vækker minder .. Da jeg var barn , ejede mine forældre en kiosk som lå lige over gaden fra hvor vi boede . Engang imellem kørte vi forbi kiosken og min mor eller far gik ind for at hente en Mini-Muh chokolade , som vi (mine søskende og jeg) fik lov til at dele på vej til skole :) Da mine forældre solgte denne chokolade kostede den i 1990 - 1 kr. og i 1997 - 2 kr. I dag koster den så 4,25 kr. Jeg blev helt nostalgisk i Netto , og gik derfra med gode minder ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar