onsdag den 2. maj 2012

Sommerdag

Det har været en skøn skøn "sommerdag" i dag ! Solen har skinnet og dejligt varmt har det været . Jeg har været i sandalerne i dag og håber bare på endnu mere sommer i fremtiden :) Jeg har været på spil i vores naboers have , for at tage disse billeder af de smukke blomster ! I morgen venter en fridag med forhåbentligt lige så godt vejr som i dag !


Her til aften har jeg lavet myslibars . Jeg fik opskriften af en som jeg går i klasse med, her i eftermiddags, og kunne ikke vente med at prøve at lave dem .. Massen står nu til afkøling i køleskabet og i morgen skærer jeg dem ud .
Opskriften er således:
ca. 40 g olie
ca. 2-3 dl honning
4 dl havregryn
1 dl mandler
1 dl hasselnødder

100 g chokolade <-- kommes ikke på panden !

Disse ting kommes på en pande og varmes ca. 5 min . Bagefter hælder man det i et fad med bagepapir og drysser chokolade ovenpå og lader det afkøle , for så at skære massen ud i bars .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar