lørdag den 25. august 2012

Loppefund

Min mor og jeg har i dag været på flere forskellige loppemarkeder .. Vi fik købt nogle fine ting . Det er bare så hyggeligt at gå og kigge på sådan nogle markeder . Og så bliver det ekstra sjovt når kræmmerne er til at forhandle med :)
Jeg fik købt det lille hvide skab , som jeg måske har tænkt mig at bruge som nøgleskab :) Min mor fik købt flere forskellige ting , som fx den lille søde barnevogn og de flotte spejle . Vi fik gjort nogle gode kup :)
Har også taget et billede af vores fine møbel , som står i vores gang . Den har fået en gang ny maling , hvilket gjorde underværker . Der udover er den også blevet ombetrukket . Den er god til at have stående i entréen , når man skal ligge noget fra sig når man kommer hjem , eller kan sætte sig på den for at tage sko på :)
Håber at vejret holder tørt så længe som muligt , da jeg nu vil gå ud og sætte små lanterner op i vores træer , som skal tændes i aften :) Billeder følger senere :)
GOD weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar