lørdag den 4. august 2012

Lørdag

Jeg har i dag nået at lave en del ting . Min mor og jeg startede dagen med at tage en tur til Karrebæksminde for at se på det kræmmermarked som de havde dernede , men det var så skuffende som noget kunne være . Jeg har fået malet vores møbel som står i vores entre , endnu en gang . Det gik nemlig ikke så godt første gang .. Derefter fik jeg vasket min cykel , som i torsdags havde fået lavet service nede hos cykelhandleren . Fin blev den ! Der blev også tid til en morfar :) Det var skøønt ! Her til aften var min søster, mine forældre, vores naboer og alle vovserne en tur til standen , hvor de kunne få lov til at bade . Bella er en kæmpe vandhund , så hun var i vander non-stop i 1½ time ! :) Fik taget billeder af endnu en solnedgang .. Nu er vovserne gået i deres hundekurve - trætte - så mon ikke jeg også skulle hoppe i seng :)
God aften til jer alle !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar