fredag den 10. august 2012

Opsamling

Ja hvor skal jeg begynde ? :) Har en masse som jeg i dette indlæg , vil have samlet op på . Har ikke lige været så god til at få gjort det i opløbet .. Men det er jo også ferie , og vi når nok det alt sammen :)

Vi har fået pillet vores brændeovn ned , da vi har besluttet os for at vi i stedet vil have en pilleovn , hvilket er meget økonomisk og ikke så stort et arbejde at have . Men det var ikke bare lige , at pille den ned . Så det endte med at Casper måtte save røret over for , at få brændeovnen fri . Til slut satte vi en pose op omkring røret , for at vi ikke skulle få flere besøg af flagermus :)


Mit projekt med mine lanterner , er også langt om længe blevet færdigt . Det var et kæmpe arbejde at skulle lave kæderne til dem , men nøj hvor er jeg også bare blevet glad for resultatet . Det er utroligt hvad perler kan gøre !


Den anden dag gik jeg i gang med at gøre køkkenet rent , fra top til tå . Nåede dog kun halvdelen , hvilket tog hele dagen . Elsker når det er gjort . Fik kørt pyrolyse i ovnen . Er bare så glad for at vi har fået en ovn med pyrolyse . Det er så nemt at rengøre den bagefter ! Jeg fik også ryddet op i vores skuffer , og nu må vi se hvor længe den fine orden holder :)


Casper er også nået utroligt langt med vores nye cykelskur . Han har fået sat skydedøren i , og nu er det stort set færdigt ! Dejligt at vores cykler nu kan stå i tørvejr ! Der skal dog laves et hegn , rundt omkring den grimme vandtønde , hvilken jeg må indrømme er utrolig praktisk at have :)


Til sidst vil jeg fortælle at jeg har læst denne bogen "Hvis jeg kan, kan du også" af Camilla Framnes fra serien "De unge mødre" . Jeg har trofast fuldt med i serien fra begyndelsen og glæder mig som et lille barn til at der starter nye afsnit den 14. august :)  Fik læst bogen på en enkelt dag (og jeg er normalt ikke nogen læsehest). Den var utrolig spændende og meget motiverende at læse . Bogen handler om hendes liv , lige fra barn til voksen , og om hendes utrolig flotte vægttab . Kan bestemt anbefale , at læse den !
Vovserne nyder , at ligge på terrassen og slikke sol !
God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar