onsdag den 1. august 2012

Strøj-tur

Min søster, mor og jeg har i dag været på strøj-tur i KBH i dag . Vi tog toget derind 8.55 og var hjemme igen 18.45 :) Det har været en super hyggelig dag med nogle gode køb . Jeg købte dog ingen sko , hvilket jeg er meget stolt over ! :) Mine køb er to bluser , den ene fra H&M og den anden fra Newyorker :) Vi var i Bianco og der havde de , de GRIMMESTE Lady Gaga sko (de orange på billedet) !! Fatter ikke at man kan sælge sådanne noget !! Vi oplevede mange sjove filurligheder , i form af personer og ting og sager :) København er fuld af liv , men er helt overbevist om at jeg aldrig skal bo der ! Er glad for at bo i Næstved , som ikke er for stor eller for lille !
Resten af aftenen skal nydes , med fusserne oppe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar