søndag den 12. maj 2013

Mors dag

Det har været mors dag i dag . Det gav mig anledning til at kigge lidt billeder igennem , som minder mig om min mor . Min mor er et af de mennesker , som betyder allermest for mig . Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende ! Hun er der for mig gennem tykt og tyndt <3 Hun gav mig hue på da jeg blev student , sidste år var vi i Tyrkiet sammen i en uge - det er bare to af de mange gode minder jeg har med hende <3 
7 oktober 2011 fik jeg lavet den tatovering som er afbilledet - den symboliserer min mor og jeg og det forhold vi har til hinanden . Vi elsker begge blomsten orkide så derfor blev det denne blomst <3 Har VERDENS bedste mor der findes <3

Var i dag oppe og træne med min far , gav den max gas og forbrændte 831 kcal på en time ! Fedt ! Her til eftermiddag gik jeg i gang med at finde ting frem , som jeg skal sælge den 26. maj , hvor jeg har en stand på genbrugspladsen . Glæder mig meget til den dag og håber på at jeg får solgt en masse !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar