lørdag den 25. maj 2013

Produktiv lørdag

Har sørme nået mange ting i dag !! Det er så dejligt når man ser tilbage på sådan en dag . Jeg fik endelig taget mig sammen til at få købt et nyt filter til vores støvsuger . Det er som om man har fået ny støvsuger efter jeg fik skiftet det ! Sikke den suger :) 
Ellers har jeg brugt dagen på forberedelser til i morgen , hvor jeg har en loppe-stand på Næstved Genbrugsstation . Der er Store Genbrugsdag , og der har været mange forberedelser for at få det hele på plads med alle de ting som jeg skal have med :) Min mor og jeg fyldte en kæmpe trailer med alle vores ting :) Så håber der kommer masser af mennesker , så vi ikke skal have det hele med hjem igen :)
I tirsdags var jeg med arbejdet , i Lejre . Det er der hvor billedet nederst til venstre stammer fra . Det var en super hyggelig tur , med nogle sjove oplevelser ! Tegningen i midten , er en jeg har fået fra en pige i SFO'en . Synes den er så sød :)
Men husk . Jer der har tid og lyst i morgen kl. 10-14 , kom forbi og gør en god handel og få en gratis pølse og øl :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar