lørdag den 4. maj 2013

Update på ugen der gik

Er ked af , at jeg ikke er bedre til at skrive herinde i løbet af ugen . Jeg har bare så travlt for tiden :) Må se om jeg kan oppe mig lidt ! Det går bare super i min praktik og tiden flyver bare afsted ! Tænkt ; nu er der kun 9 måneder til at jeg er færdig med min uddannelse ! Lækkert !

Jeg bestilte varer hjem fredag i sidste uge , og havde allerede mine varer tirsdag ! Skønt med hurtig levering ! Det betød så , at jeg brugte hele tirsdag aften på at eksperimentere :P

Det endte ud med at jeg lavede disse negle på mig selv . Franske negle med hvide tipper og et par sten . 

Jeg har fået købt mig en donut svamp til mit hår , som er så moderne for tiden . Prøvede den , den anden dag . Øvelse gør mester ! :) Jeg var til optikeren torsdag og fik lavet synsprøve , da jeg syntes at der var nogle ting der drillede mere end normalt . Testen viste at mit syn var blevet 0,25 værre og at jeg ikke behøvede nye læsebriller . Dog rådede hun mig til at bruge mit ene sæt briller hele tiden , som har glidende overgang . Så nu skal jeg til at vende mig til at have briller på hele tiden ! Det er en udfordring , og man bliver godt nok træt i hovedet her i starten ! Jeg bestilte et sæt nye briller hjem i går , da de kørte tilbud med at når man havde købt en synsprøve , kunne man få et par gratis briller ! (Louis Nielsen
I løbet af ugen har jeg plæneluftet vores græsplæne . Den trængte gevaldigt ! I dag fik jeg revet det sidste sammen på græsplænen og vi fik sået nyt græs og gødet den ! 
Casper fandt denne lille fuglerede nede i vores redskabsskur :) Nu vil jeg følge med i , hvornår de klækker :)

Jeg fik denne drikkedunk tilsendt med posten denne uge . Jeg havde bestilt den på en hjemmeside , hvor jeg besvarer spørgeskemaer og optjener point , som man kan bruge , i deres shop . Der er et køleelement i den , så er sikker på at den bliver jeg glad for her til sommer !
I går var vi til City Night , og der kom jeg til at købe nye sko . Igen :D Jeg kunne simpelthen ikke stå for dem ! Det er monster lækre at gå i !
Her til aften , har vi tændt op , i vores nye store lækre grill :) Mums !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar