mandag den 20. maj 2013

Rolig mandag

Vejret har været fantastisk . Casper og jeg har været i haven . Jeg har fået pakket det sidste sammen til på søndag , når jeg skal stå på loppemarked ! Er spændt på om jeg kan få plads til det hele :) Håber og krydser finger for godt og ikke mindst tørvejr på søndag ! 
Jeg er i dag startet på at bruge www.madlog.dk . Nu skal der skæres nogle kilo af :) Håber på at jeg kan holde motivationen ! Den anden dag smagte jeg noget skyr ovre hos min mor , som jeg blev helt tosset med ! Det er i nogle praktiske emballager , hvilket gør det nemt at have med på farten :) Prisen er dog ikke så sjov , 10 kr stykket . Køleskabet blev fyldt op , så nu er der til et stykke tid :)
Her til aften var vi på stranden sammen med mine forældre og deres vovse :) Vi fik en god is og vovserne fik lov til at bade :)
Det har været dejligt med en ekstra fridag !

Store genbrugsdag i Næstved , hvor jeg har en stand med meget billige varer !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar