onsdag den 8. januar 2014

Aflevering

Jeg har i dag afleveret bachelor opgave sammen med min studiegruppe ! Der var mange problemer undervejs i forbindelse med udskrivningen , men det lykkedes i sidste ende :) Nu mangler vi "bare" at forsvare den , den 20. januar , så er vi færdige :)


I går var jeg til lægen for at få lavet et glukose test , også kaldet en sukkerbelastningstest . Den laves i forbindelse med min graviditet . Ja det ligner et alm glas vand , men fy for pokker hvor smager det ækelt ! Skulle drikke en halv liter , på 5 min og derefter sidde 2 timer hos lægen , for til sidst at få målt mit blodsukker . Heldigvis viste det sig at alt er fint :) Mandag aften var min søster forbi med en fin buket blomster som hun havde købt til mig <3 Det varmede <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar