lørdag den 25. januar 2014

Ugen der gik

Jeg var i tirsdags til foredrag med Christian Bitz . Det var et super godt foredrag med masser af gode tanker og samtidig en masse skæg og ballade :) Han var utrolig underholdende at høre på og havde ikke én bestemt måde som han synes man skulle spise på ! 
Det går bedre med min ømme lænd og ryg , efter at jeg har skruet ned for aktiviteter i løbet af dagen og er stoppet med at arbejde ! Det er super skønt og jeg kan nu bare nyde min graviditet , det sidste der nu er tilbage :) Billedet af min mave er taget i går og der var jeg 32+0 , så kun 8 uger til termin :)
Jeg er begyndt at selv bage vores rugbrød , i stedet for at købe det i butikken . Det er super nemt og Casper nyder at få hjemmebagt rugbrød på arbejdet :)


I går var jeg sammen med min familie til dimission på min skole . Her fik vi vores eksamens bevis . Derefter tog vi hjem til mine forældre og fik lækkert mad og fejrede mig . Fik en flot buket blomster af Casper og en anden flot af min mors veninde og hendes familie . Jeg fik tidligere på ugen en flot kurv med masser af lækre ting i , af min onkel, hans kone og deres børn . Af mine forældre og søskende fik jeg en bageform og et gavekort til at få en omgang graviditetsmassage :) Virkelig fine ting jeg har fået <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar