fredag den 31. januar 2014

Kunne godt tænke mig

Faldt over disse billeder i går på instagram . Jeg er imponeret over resultatet , ved permanent make-up i forhold til disse billeder ! Billederne er fra ét sted som laver dem . Har selv mørke øjenbryn , men synes ikke de er så kraftige som jeg godt kunne tænke mig , så tegner dem ofte op . Det koster 4200 kr. at få lavet øjenbrynene , hvilket jo også er en slags penge :P Men kunne godt tænke mig at få lavet det en dag :)






Fandt ud af den anden dag at denne skyr fra Cheasy smager lidt alla Danonino :D Super lækkert til et mellemmåltid !





I dag er jeg 33 uger henne :) Tiden flyver afsted , og nu er der ikke længe til terminen :) Der er godt liv i ham hver dag ! :)





Jeg fik i går sat bleer og diverse ting på plads i puslebordet og i dag har min mor og jeg været ude for at købe stof til at lave to betræk til puslepuden :) I dag har min søster været til hendes køreprøve og bestod med bravour ! :) Så sejt gået ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar