søndag den 19. januar 2014

Travlhed

Undskyld den meget ro , der har været på min blog her på det sidste . Årsagen er at jeg lige om snart (i morgen) skal op og forsvare min bachelor opgave . Det har taget meget af min tid og tanker .. Men i morgen bliver det altså overstået og det er sidste gang jeg skal til eksamen ! Så kan jeg derefter kalde mig for pædagog :) Bliver simpelthen bare så skønt ! Vi var til klyngevejledning i tirsdags hvor vores lærer var meget positivt og optimistisk stemt , så det skal nok gå :)






I sidste weekend fik vi taget lavet vores kontor om til babyværelse . Alt blev pakket ned og vores bordplade blev taget ned . Herefter fik jeg malet hele værelset , nøj hvor det trængte :P Nu er det bare småting som skal sættes op, så som lys .





Så er der kun små 9 uger til termin ! Synes tiden er fløjet afsted ! Glæder mig til at kunne holde barsel efter jeg har været til eksamen i morgen . Har skrevet en to-do-liste over alle de ting jeg gerne vil nå imens jeg er på barsel :P Jeg får stadig trænet ca. 2 gange om ugen i fitness centret og var til graviditets aquafitness i mandags , hvilket jeg var meget begejstret for ! Det var så skønt at kunne træne igennem uden at blive påvirket af tyngden af graviditeten eller at have ondt bagefter !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar