søndag den 2. marts 2014

Weekenden

Jeg er endelig og langt om længe blevet færdig med den uro som jeg startede på i starten af min graviditet :) Tænkte at nu skulle den "bare" samles og hænges op , men det var ikke "bare" !! Heldigvis fik jeg assistance af min mutti , for ellers havde jeg kylet den i skraldespanden ! Billeder må i få af den færdige udgave i morgen ..
Her i weekenden fik jeg ved hjælp af min mor malet færdigt . Selvom det ikke var længe siden at vi havde malet køkkenet , trængte det en del (se billedet) ! Jeg har også leget handyman og skruede helt selv vores billedehylder ned og satte dem op igen efter jeg havde malet ! Meget stolt over det :P
Må anbefale nogle nye daim lækkerier ! De smager bedst ved at de har stået på køl ! Fandt dem i rema1000 !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar