lørdag den 8. marts 2014

Endnu et kup

Jeg har i dag været på loppemarked sammen med min mutti . Fandt nogle rigtige fine ting ! Fik 4 par bukser , en dragt , et bluse/bukse sæt og en Lamaze legeting for kun 75 kr. ! Der var mange lækre ting , og kunne have købt meget mere :P
Bedst som jeg troede at jeg var færdig med at male alverdens rum og ting , tog jeg fejl . Vi fik båret vores hvide skænk ind som har stået i skuret det sidste halve år , og det viste sig at den trængte til en gang maling .. Så fik givet den en gang og nu står den som ny igen :)
Jeg er i dag 38+1 (2 uger til termin) . Jeg har indtil videre taget 12 kg på i løbet af graviditeten ! Jeg er også begyndt at ligge mærke til at jeg har plukveer engang imellem :) Glæder mig sådan til at han kommer ud og det er så dejligt at vi er kommet på plads herhjemme ! Det skal så bare ikke være i aften/nat at jeg går i fødsel for bilen er gået i stykker her til aften :P Det skulle lige passe :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar