tirsdag den 4. marts 2014

Tirsdag

Jeg har i dag været til jordemoder - blodtrykket er stadig for højt men alt andet er helt fint . De skød ham til at være 3300 g ! Sikke en basse :P Nu må han gerne snart komme ud <3
Min mutti og jeg har i dag været en tur i IKEA . Jeg skulle købe nogle lagner til babysengen og så ryger der jo altid lidt ekstra ned i vognen når man er derinde :) Købte b.la. to stk. solcellelamper til 25 kr. stykket - fik også købt en kasse til babyværelset hvor alle nuserne (stofbleer) kunne ligge i !

Jeg har det med at jeg ofte møder kendte mennesker når jeg er i IKEA :P Sidste gang jeg var derinde så jeg Lina Rafn og i dag så jeg Lars Ranthe :) Stjernerne vrimler om mig :P





Jeg fik hjælp i søndags med at samle min hjemmelavede uro . Vi fik den op og hænge men ikke i den rigtige højde . Det fik jeg endelig justeret her til aften . Så nu hænger den som den skal ! :)




Det har været et større projekt at lave den uro ! Jeg er glad for at jeg startede med at lave den i starten af graviditeten :P Synes godt om resultatet og at der ikke er andre der har sådan en magen til min :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar