søndag den 11. maj 2014

Første Mors dag

Endnu en glæde i forbindelse med at være blevet mor: Mors dag ! :) Noam ved allerede hvad jeg er til ; blomster og chokolade :P Casper havde været så sød at have købe mig en smuk buket blomster og chokolade <3
Mine søskende og jeg har givet vores mor en rosenbænk , hvilken hun blev glad for :) Elsker at glæde andre <3
Da Noam sover i sin lift , har vi haft ham stående i sofaen om dagen . Men sådan en fylder en del , så vi var så heldige at min mutti havde en lille bænk som vi måtte låne til at have liften stående på i stuen :) Fie holder selvfølgelig vagt ved ham <3
På det nederste billede til højre , kan I se min morgenrutine :) Alle flasker og dele fra brystpumpen koges , der laves kamille te og kogt vand til om aftenen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar