torsdag den 1. maj 2014

Indkøb

Modtog i går dette lækre sæt med posten . En veninde havde for et stykke tid siden vist mig at H&M har en app hvor man kan bestille tøj igennem . De har et meget større udvalg af tøj på app'en i forhold til hvad de har i butikken . Forelskede mig i dette sæt tøj , som er en body i lækkert blødt stof og et par lækre bukser . Vi skal til konfirmationsfest i denne måned , så nu kan Noam også komme i fint tøj :)




Jeg er ved at være træt af at Noam smider sutten af H* til . Vi bruger MAM-sutter , og man kan ikke sætte en normal sutte-snor igennem den . Et vennepar fortalte at de havde nogle til MAM-sutten i Babysam (hvor jeg ellers ikke handler) , så var et smut forbi der i går . De havde to løsninger af sutte-snore , en original fra MAM og så denne som jeg endte med at købe . Den fra MAM havde en stor plastik ting på , hvilket jeg ikke syntes var særlig smart , så derfor valgte jeg denne som er meget enkel :) Dog kostede den en formue (over 100 kr. !!) , men det gør det meste jo i Babysam :P



Her har jeg brugt en del tid , de seneste solrige dage :) Elsker min sofagynge , som efterhånden har nogle år på bagen ! Tog Noam med ud i den , den anden dag og han synes også godt om den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar