lørdag den 17. maj 2014

Stor bededags ferien

Vi var i går til konfirmation hos Caspers kusine . I den anledning havde jeg købt et sødt sæt tøj til Noam . Han var bare så fin og det var godt jeg ikke havde købt det i en mindre størrelse , hold da op hvor han vokser hurtigt ! :P Det var en super hyggelig dag , i godt selskab
Jeg har gået og overvejet om vi enten skulle have en bil mere eller en cykeltrailer til min cykel . Bilen ville være luksus , men synes bare det er for dyrt ! Derfor besluttede jeg mig for en cykeltrailer . Det var meningen at vi ville ønske os en i dåbsgave når vi skulle holde barnedåb . Men pludselig kom mine forældre og spurgte om de måtte give os den i dåbsgave , lidt for tidligt :) Det sagde vi pænt ja tak til :) Nu er jeg på udkig til en babyindsats , så vi allerede kan bruge den nu , hvor han ikke kan sidde selv . 
Den anden dag kom H&M kataloget i postkassen .. Det er lige så godt som at få IKEA bladet :P Og det siger en del ! :D Sikke en masse fint tøj de har , til ingen penge :)




I dag har vi været på Dølle Fjelde Musse Marked . En super hyggelig dag og nøj hvor vi fik travet mange km ! :P Disse ting købte vi med hjem derfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar