tirsdag den 6. maj 2014

Weekenden

Fik den anden dag farvet min ammepude :) Den var hvid og meget sart i forhold til at vi har mørke hunde . Den skulle have været blevet sort , men endte med at blive grå :) Er nu meget glad for resultatet alligevel !
I weekenden havde vi lejet en gravko (som ikke hedder en gravko , men kan ikke huske det rigtige navn!) . Vi skal have anlagt de sidste fliser og det krævede at der blev fjernet en masse jord og et par buske skulle rives op . Casper hyggede sig gevaldigt :P
Min far var så sød at slå græsset for os og i dag kom jeg hjem til nyvaskede gulve i hele hytten :) min søde mor havde været forbi og vaske gulvene i hytten imens jeg var i mødregruppe ! Er så glad for at jeg har sådan nogle søde forældre <3




Her lidt billeder af Noam som efterhånden er lidt over 6 uger gammel :) Han vokser hel vild hurtigt og er allerede i en størrelse 62 ! Vi har i de sidste to aftener prøvet at give ham en flaske med modermælkserstatning , da vi havde en mistanke til at han ikke blev ordentligt mæt , da han kun sov 2 timer af gangen ! Den første nat tog han til at starte med , 4 timer og jeg vågnede med et chok efter 3 timer , over at han stadig sov :P Håber at den gode rytme om natten fortsætter :)



Jeg købte i fredags en brystpumpe . Jeg havde arvet en gammel fra min mor (til højre i billedet) og havde prøvet den af , men det var virkelig hårdt arbejde og meget ubehageligt . Den nye (til venstre i billedet) er fra Philips Avent . Købte den i butikken Sundleg , som også har en hjemmeside : www.sundleg.dk
Den koster 499 kr.
Den nye er super god , nem at anvende og meget behagelig !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar