mandag den 30. april 2012

Tur til IKEA

Dagen startede med skoledag . Vi skulle spille frisbee , så det var heldigt at vejret var så godt . Vi var ude på de store græsmarker og kunne bestemt godt mærke at pollentallene var helt i vejret ! Men hva ... Vi hyggede os . Da jeg kom hjem fra skole , blev jeg hentet af min nabo , for vi havde tidligere på dagen aftalt , at tage til IKEA . Det var en super hyggelig tur , og selvom jeg bare skulle have nogle glas , blev det til mange flere ting end det :) Sådan er det jo med IKEA . Min nabo skulle have to klædeskabe og en boksmadras og vi havde godt nok et besvær med , at få det til at være i bilen :D Det tog os en time , at få det møbleret så det hele kunne være der , og hjælp fra en fremmede dame , som var så rar at hjælpe os :)
På billedet kan i se nogle af de køb , som jeg har gjort mig i IKEA i dag . Der udover købte jeg også: grydelapper , stearinlys , billeder , blomster lampe , gardiner opbevaringsbokse og almindelige hverdagsglas .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar