søndag den 22. juli 2012

Arbejdsdag

Vi har i dag lavet og fået klaret mange ting herhjemme . Jeg fik dekoreret den fine "bestik-bakke" som jeg havde fået i fødselsdagsgave . Synes selv resultatet blev okay , men mulighederne er jo mange for , hvad man kan putte i sådan en :) Vi passer mine forældres hund i øjeblikket (Tulle) og hun nyder at ligge på sofaen (lovligt) herhjemme hos os . Det må hun nemlig ikke derhjemme :) Casper nåede lige her til aften at ligge flagstangen ned , som jeg har planer om at gøre ren i morgen . Måske kunne den også have glæde af at blive malet engang :)


Jeg har i dag startet på at lave perlekæder til mine lanterner , som står udenfor ved vores hoveddør . Nåede desværre ikke så langt , for så slap materialerne op . I morgen må jeg ned og købe nok ind så de begge kan blive helt færdige . Jeg synes det er utroligt hvad lidt perler kan gøre :)


Casper har bl.a. fået sat "fliser" op på væggen i køkkenet . På den anden side af køkkenet havde vi fra start sat nogen magen til, op , men i sorte . Efter vi havde brugt det nye køkken et stykke tid , måtte vi sande at vi også blev nød til at sætte "fliser" og henne ved vasken , da jeg ikke længere kunne vaske væggen ren . "Fliserne" er plastik-vægplader , som er lette lige at tørre over når de er blevet beskidte . Resultatet er jeg super glad for !

2 kommentarer:

  1. Kan du oplyse lidt detaljer om "fliserne" i køkkenet ?

    SvarSlet
  2. Ja det er sådan nogle plader som vi har købt i IKEA . Der er hvide fliser på den ene side og sorte på den anden . De er lavet i plastik og er super nemme at gøre rene !

    SvarSlet