fredag den 20. juli 2012

Flytta på dej

Flytta på dig , lyder tonerne konstant denne aften på computeren :D Jeg har her til aften siddet og ledt efter ny god musik .. Er blevet helt pjattet med denne sang . Kunsterne er den 29-årige Alina Devecerski svensker . Jeg har altid haft en forkærlighed for det norske og svenske sprog . Dog synes jeg , at det sveske er en del sværere at forstå , i forhold til det norske . Er helt pjattet med norsk , synes det lyder heeelt vild godt i forholdt til det danske sprog :D 
Her er lige en video med den skønne sang:

Dagen i dag er gået med at være udenfor at nusse om haven .. Ja tænk at jeg nogensinde skulle komme til at sige det . Men interessen for haven og blomster har efterhånden ramt mig ... Troede jeg ellers ikke det skulle ske . Jeg har fået gjort fint på vores hovedtrappe i dag (der lå rigtigt meget jord og sand i hjørnerne) , og har fået lagt vores dørrist på plads , som jeg har fået i fødselsdagsgave :)
Som i kan se på billedet har jeg prøvet at tage mine akryl-negle af .. Det gik ikke særlig godt ... Sad med neglene i ren acetone i 15 min og alligevel blev det ikke bedre end på billedet . Så nu har jeg bare forenet mig med det og så må resten vokse af :) Men flotte var de da de var blevet lavet !! :)

Casper har fået lagt sten i vores nye cykelskur - og hvor er det bare lækkert at have et skur til at sætte sin cykel ind i :)
Dejligt at jeg stadig har lidt over 6 ugers sommerferie endnu :) Håber bare snart på bedre vejr ! :)
God weekend til jer alle ! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar