mandag den 9. juli 2012

Update fra i går

Dagen i går gik med at få pakket kufferten ud , vasket tøj , slæbe grus i haven sammen med min far , og til aften var Casper og jeg inviteret over til aftensmad hos mine forældre . Vi nåede kun lige at få spist maden (vi sad udenfor) og så begyndte det at vælte ned med regn ! Grillen blev hurtigt kølet af og vi trak indenfor . En hyggelig aften hvor vi alle var samlet: Begge mine søskende med deres kærester, mine forældre og Casper og jeg .
Her lidt billeder af min tyrkiske lampe , som jeg købte i Alanya . De fandtes i alle verdens farver og størrelser . Alle glassene er sat på i hånden . Om aftenen kan man sætte et fyrfadslys i . Kunne sagtens havde købt mange flere , men der var ikke plads i kufferten :)
God aften til alle .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar