søndag den 8. juli 2012

Ferie i Alanya

Jeg forærede min mor en rejse i julegave i 2010 . Der gik noget tid inden vi kunne bestemme os for hvor i verden skulle holde ferien . Vi endte med at bestemme  os for at tage  til Tyrkiet - Alanya , da vi havde fået en masse gode anbefalinger . Vi tog af sted den 30. juni og kom hjem i går 7. juli . Det har været en uforglemmelig og ubeskrivelig god rejse i godt selskab <3 Ugen er fløjet af sted og NØJ hvor jeg savner den dejlige varme ! Her er et lille udkast af de 600 billeder vi har taget på ferien:
Her er der billede af vores udsigt fra vores altan, en hyggelig aften, den ene side af dessertbordet, mig i poolen og vores skønne tjener..
Her er der billede af en flot udsigt, mig på vores værelse, endnu en god udsigt, nogle bedårende katte som lå på gaden og min mor og jeg ved stranden en aften.
Her er der billede af mig foran vores hotel, bazaren (shoppested), mavedanser, flot frugt på hotellet, en aften ved havnen, min mor og jeg får "spist" fødder, og de flotte negle vi fik lavet dernede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar