søndag den 29. juli 2012

Grøn koncert - Næstved

Vi var til Grøn Koncert i går , i Næstved . Musikken var super god (pånær "Malk de Koijn" (efter min smag)) og man kunne ikke være andet end i godt humør ! Vi startede dagen med fælles-spisning på Nanet og Mortens terrasse , hvor vi hver især havde taget lidt med . Casper og jeg skulle sørge for boller . Jeg lavede også lige nogle kanel-bolle-snegle :) Bollerne var utrolig lang tid om at blive færdig og endte med at være 40 minutter i ovnen ! Jeg var så tosset , at brænde mig , så måtte sidde med hånden i vand de første mange timer ! Vi blev kørt derud af min far i hans taxa , så vi blev kørt lige til døren :) Lækkert ! DMI havde lovet en del regn , men det blev heldigvis kun til et par dråber :) Casper måtte vise ID for at få sit armbånd så han kunne købe alkohol - sikke et kompliment at få :) Vi fik danset en del og hørt Rasmus Seebach , som var skide god som altid !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar