fredag den 30. november 2012

En hyggelig aften

Casper og jeg har i dag fået denne flotte juledekoration af min mutti . Hun er selv kunstneren bag (: Er bare så glad for den ! Glæder mig til at tænde den i morgen tidlig (: På selve lyset er der skrevet "god jul" med glimmer (:



Her til aften var Casper og jeg nede i byen - sammen med mine forældre - da der var city night . Der var tidligere på dagen blevet tændt lyset på juletræet ! Det var så hyggeligt at gå dernede , med alle de flotte lys ! Tror jeg må derned en anden aften og tage mit gode kamera med (: Det var en hyggelig tur derned og der var heldigvis ikke så mange mennesker som der plejer at være !


Faldt lige over denne gudeskønne KitchenAid maskine ! Ikke nok med at det er en smart maskine , men så er den også lavet i min ynglings farve ! Ærgerligt at den koster så mange penge .. Må bare drømme videre :)

God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar