torsdag den 22. november 2012

En travl dag

Jeg skulle i dag starte op på et ryghold , så dagen startede med en god cykeltur ud i den anden ende af byen . Min mistanke om at holdet kun ville bestå af ældre mennesker end mig selv , holdte stik ! Men det var en super god time som fløj afsted (: Det var monster hårdt ! Glæder mig til at få trænet min ryg og lænd op så jeg kan få lov til at træne ordentligt igen ! 
Senere på dagen havde jeg en aftale med min søster om , at skulle fylde hendes gelenegle op og reparere lidt på dem . Inden der fik jeg tid til , at selv fylde min egen negl op . Fik lagt ny farve på; lilla . Min søster kom direkte fra træningscentret og var enormt træt , så det endte med at hun faldt i søvn imens jeg var i gang med at lave hendes negle :D Kunne ikke dy mig for at tage dette billede af hende :D
Casper fik den skøre ide at vi skulle ud at spise . Vi tog på Italia , da de altid laver god mad :) Lækkert var det , og vi kunne næsten trille hjem :)
Da vi kom hjem , stod disse fine lys udenfor vores hoveddør . De er fra min mutti ! De er super flotte og inde i det hvide hjerte er der guld glimmer hvilket er lidt svært at se her på billedet ! :) De skal nok få en fin plads i stuen !
God aften til jer alle ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar